موس بیسیم گیمینگ

اولین و مهمترین ملزومات گیمر،داشتن یک موس گیمینگ خوب است.
این موس باعث بهبود عملکرد شما به نحوی منحصر به فرد می‌شود.
به ویژه موس‌های بدون سیم مخصوص گیمینگ مزایای بسیار بیشتری نسبت به موس‌های معمولی دارند.
ویژگی‌هایی همچون ویبره و کلیک کردن سریع در فضای رقابتی بازی‌های آنلاین کمک زیادی به برنده شدن در بازی می‌کند.

یکی دیگر از تجهیزات مناسب گیمر یک پد موس مناسب است.

کیبورد گیمینگ

یک کیبورد با کیفیت یکی از تجهیزات لازم گیمر است.
هر بازیکن حرفه‌ای باید یک کیبورد خوب داشته باشد.
کیبورد با کیفیت باعث بهبود بازی می‌شود.
یک کیبورد مخصوص بازی باعث عملکرد سریعتر کلیدها،مانور بهتر مچ دست و دوام بیشتر در بازی می‌شود.
یکی از مهمترین کاربردهای یک کیبورد مناسب جلوگیری از خستگی و جراحت دست گیمر است.

مانیتورهای دوقلو

هر کامپیوتر گیمر باید مجهز به مانیتورهای دوقلو یا دو مانیتور باشد.گیمینگ رقابتی نیازمند چندین کار همزمان است و دو مانیتور یا بهتر از آن مانیتورهای دوقلو برای این فعالیت ضروری است.
با صفحه نمایش‌های بیشتر در طول بازی دید خود را بهبود خواهید داد. اگر نگران این موضوع هستید که اضافه کردن یک مانیتور دیگر یا تهیه یکی از مانیتورهای دوقلو ممکن است هزینه بالایی داشته باشد،گزینه‌های بسیار مقرون به صرفه‌ای امروزه در بازار یافت می‌شود.

اسپیکرهای با کیفیت

یکی دیگر از تجهیزات لازم گیمر گیمر که به عملکرد بهتر در بازی کمک می‌کند، اسپیکر است. صدای رسا و باکیفیت باعث لذت بیشتر از بازی می‌شود. به علاوه لازم نیست کل بازی از هدفون استفاده کنید.

هدست گیمینگ

در مواقعی که برای بازی کردن به سکوت نیاز دارید، یک هدست با کیفیت و مخصوص گیمینگ الزامی است. این هدست‌ها تنها صدای عالی تولید نمی‌کنند، بلکه مجهز به میکروفن هستند. بنابراین با داشتن هدست می‌توانید در طول بازی‌های چند گیمری به سرعت با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید. هدست‌ها خیلی راحت هستند و در طول بازی باعث حواس پرتی نمی‌شوند.

عینک‌های گیمینگ

صفحه نمایش کامپیوتر نور آب منتشر می‌کند که منجر به خستگی چشم می‌شود. اگر برای مدت زمان طولانی بازی کنید، به چشم‌های خود آسیب می‌رسانید. به همین دلیل هر گیمری به یک جفت عینک مخصوص بازی‌های ویدئویی نیاز دارد. این عینک‌ها مانع رسیدن نور آبی به چشم می‌شوند و به گیمر اجازه می‌دهد برای مدت زمان طولانی و بدون صدمه دیدن چشم‌هایش بازی کند. عینک‌ها باعث شفاف‌تر شدن تصاویر روی صفحه نمایش می‌شوند.